The Mirror

Fargo Pub Gives Ed Schultz A Big Post Trial Kiss

Betsy Rothstein Gossip blogger
Font Size:

MSNBC’s Ed Schultz spent last week in federal court and off the air.

He was being sued by NBC producer and sound engineer Michael Queen, who went after the liberal talk show host for breach of partnership. Queen said Schultz owed him for 14 months of work developing “The Ed Show.” Schultz said they were never partners.

If you only read Fargo’s The Forum of Fargo-Moorehead, you only get a sense of Schultz’s relief over winning the trial.

The lame story quotes Schultz saying what a strain the trial has been on his family. The news director (yes, he’s really the NEWS DIRECTOR), Dave Roepke, doesn’t bother to even try to get a hold of Queen or his attorneys. His story also does not rightfully cite The Daily Caller, the pub that broke the news of the verdict first.

Roepke’s excuse for his thievery?

The reporting moron claims he wrote the story before The Daily Caller‘s story published, but didn’t publish his story until after The Daily Caller broke the news. Therefore, he deduces it would have been “impossible” to credit The Daily Caller.

He also says he purposefully didn’t cover any aspects of the trial — you know, the lies, the daily details — because he only cared about the verdict.

Memo to Roepke: You snooze, you lose, as do your readers, while you’re busy kissing Ed Schultz’s ass, which is an embarrassment in itself.

See the thief’s explanation below (c/o The Daily Caller‘s Evan Gahr, who questioned Roepke by email on his weak reportage):

Screen Shot 2015-05-20 at 11.32.31 AM

Don’t see Roepke’s story? No links for thieves and losers.